سلامی متفاوت

♥پاتوق دخترا♥

سلامی متفاوت

سلام به همه ی نوجوون های گل سرزمین من مخصوصا دختراخانوما

من ساراهستم 12سالمه اهل استان مازندران هستم و یکی از کردهای ساکن روستایی درنزدیکی شهرستان بهشهر

زندگیم رو رواله وسعی دارم ازتعطیلات تابستونی نهایت لذت رو ببرم ولی خب حوصله ام سر رفت وتصمیم گرفتم یه وبلاگ درست کنم 

یه وبلاگ خوب که بشه پاتوق دخترخانوم های گل تواین شب های مبارک ماه رمضان دستاتون وکه سر سفره ی افطاربالا می برین مارو فراموش نکنید التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت19:04---30 خرداد 1394
آبجی جون وبت خیلی قشنگه لینکت کردم موفق باشی
پاسخ:مرسی سجادی دلتنگتیم رفیق بی معرفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 خرداد 1398برچسب:, ] [ 13:31 ] [ sara ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::